5 sfaturi pentru a lucra mai sănătos

5 sfaturi pentru a lucra mai sănătos

Tips&Tricks de la Marilyn, ca să-ți păstrezi sănătatea și prospețimea în salon

Dacă lucrezi într-un salon de manichiură sau ai ales să practici această meserie la tine acasă, ești cu siguranță epuizată după o zi de muncă. Este o activitate foarte solicitantă, aceasta presupunând multă atenție și concentrare.

Iată 5 idei de activități prin care te poți relaxa sau reîmprospăta, dacă ai câteva minute libere între 2 cliente.

Pregătiți-vă o băutură răcoritoare

Procesul de pregătire a acesteia vă crea o stare pozitivă. Încercați aceste băuturi:

  • Limonada de levănțică – îți conferă o stare de relaxare , favorizând undele cerebrale mai ales dacă ai avut o zi stresantă
  • Limonada de piersici – conține vitamina A, care stimulează sistemul imunitar, păstrează mucoasele hidratate, îmbunătățește vederea și calitatea pielii.
  • Limonada cu mentă – Menta, atunci când este zdrobită, degajă un miros aromatic, caracteristic, având un gust înțepător și răcoritor.

Yoga- pentru coloană

Ca manichiuristă, coloana îți este obligată să rămână mult timp în poziții incomode. De aceea, dacă ai puțin timp liber la dispoziție, ar fi ideal să faci câteva exerciții pentru relaxarea ei.

  • Postura pentru extensie verticală
  • Postura pentru flexiune
  • Postura pentru extensie

Răsfață-ți simțurile cu aromaterapie

Aromaterapia folosește uleiuri esențiale într-o maniera controlată pentru a ne provocă bunăstarea personală. Această metodă cu siguranță le va încânta și pe clientele tale.

Ce uleiuri esențiale să cumperi:

  • Levănțica –tratează durerile de cap
  • Mușețel –te scapă de tensiune și este bun pentru relaxare.
  • Bergamota – ajută digestia și reduce tensiunea mușchilor.
  • Iasomie –îți ridică moralul, reduce stresul
  • Tămâia –combate stresul și calmează problemele respiratorii precum astmul
  • Santal –calmează și echilibrează emoțiile, diminuează tensiunea și calmează sistemul digestiv

Încearcă tehnici de auto-masaj

Când mușchii sunt tensionați și nu ai timp să vizezi un profesionist pentru a te deconecta, poate fi încercată pentru obținerea relaxării o tehnică simplă de auto-masaj:

  • Se vor așeza ambele mâini în zona umerilor și gâtului;
  • Presează cu degetele și palmele;
  • Masează riguros, păstrând umerii relaxați;
  • Așeză una dintre mâini pe antebrațul celeilalte;
  • Trage si frământă mușchii cu toate degetele mâinii;
  • Masează în acest fel toată zona de sus în jos și invers, de la cot către palma;
  • Repetă cu celălalt braț.
orogold-self-facial-massage-900x895

În plus, poți încerca și aceste tehnici de relaxare a ochilor:

  • Clipește des
  • Când îți simți ochii încordați, încearcă să schimbi imaginea pe care te focusezi
  • Închide ochii și acoperă-i cu palmele
  • Ține ochii strâns închiși și ridică umerii cât poți de mult
  • Simpla mișcare a ochilor duce la detensionarea acestora.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii presupune ca esti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
Accept
Nu accept